خدمات پس از فروش
مفهوم خدمات پس از فروش، همراه بودن با مشتری در زمان استفاده از کالا و ارائه کلیه سرویس های مورد درخواست مشتری جهت استفاده بهینه است. خدمات پس از فروش باعث بالا بردن اعتماد و اطمینان مشتری به کالا و برند میشود. ما با آگاهی و باور به اهمیت خدمات پس از فروش ، برای مداومت در ارتقای کیفیت این سرویس، محور اصلی فعالیت های این واحد را در موارد زیر متمرکز ساخته است
تامین قطعات یدکی
واحد خدمات پس از فروش آپادانا، با انبار قطعات یدکی کامل خود، انتظار مشتری را برای دسترسی سریع به قطعات مورد نیاز برآورده می کند. هم اکنون شرکت ارائه خدمات گارانتی محصولات خود را در مدت 18 ماه مطابق با استانداردهای روز متعهد است.
و بصورت مدام العمر تامین قطعات یدکی را تضمین می نماید.
و بصورت مدام العمر تامین قطعات یدکی را تضمین می نماید.
مشاوره نصب و راه اندازی
شرکت آپادانا صنعت در راستای رضایتمندی مشتری، خدمات مشاوره ای را به شیوه های مختلف در اختیار مشتریان قرار میدهد. نصب و راه اندازی پمپ ها، به وسیله کارشناسان از برقراری تماس تلفنی تا رفع کامل مشکلات. انجام تعمیرات توسط پرسنل آموزش دیده.
عیب یابی و تعمیر محصولات
پمپ ها و الکتروپمپ هایی که دچار مشکل می شوند، پس از انجام هماهنگی های مربوطه، به کارگاه خدمات پس از فروش شرکت ارسال شده و توسط کارشناسان متخصص مورد بررسی قرار میگرند تا در صورت نیاز تعمیرات لازم انجام شود.
مشاوره نگهداری محصولات
با توجه به اینکه مهم ترین عامل درکارکرد صحیح و بلند مدت پمپ، الکتروموتور و... نحوه نگهداری و سرویس های دوره ای آن می باشد، شرکت آپادانا صنعت با توجه به شرایط کارکرد و نصب به ارائه پیشنهاد برای انجام سرویس های دوره ای و فرآیند نگهداری اقدام می کند.